반응형

 Without You (Harry Nilsson)




Without You (Harry Nilsson)

No, I can't forget this evening 

Or Your face as you were leaving

But I guess 

That's just the way the story goes

You always smile 

But in your eyes your sorrow shows

Yes, it shows

 

No, I can't forget tomorrow

When I think of all my sorrow

When I had you there but then I let you go 

And now it's only fair 

That I should let you know 

What you should know

 

I can't live if living is without you

I can't live, I can't give anymore

I can't live if living is without you

I can't give, I can't give anymore

 

No, I can't forget this evening 

Or Your face as you were leaving

But I guess 

That's just the way the story goes

You always smile 

But in your eyes your sorrow shows

Yes, it shows

 

I can't live if living is without you

I can't live, I can't give anymore

I can't live if living is without you

I can't live, I can't give anymore

Living is without you



오늘밤을 잊을 수 없을거예요

내 곁을 떠나가던 당신의 얼굴을

하지만 저는 이렇게 생각해요

이별도 단지 흘러가는 이야기중의 하나일 뿐이라고

당신은 항상 웃었지만

당신의 눈에는 깊은 슬픔이 보였어요

그래요, 그렇게 보였어요

 

다음 날을 잊을 수 없을거예요

그 때 슬픔에 잠겨있던 나 자신을

그곳에 있었지만, 나는 당신을 보내주었어요

그리고 지금 진정으로 나를 사랑 했었다면 

나는 당신에게 이것만은 꼭 알게 해줄거에요

당신도 알게 될 거에요

 

당신 없이 살아야 한다면 나는 더 이상 살 수 없어요

나는 더 이상 살 수 없어요, 아무것도 줄 수가 없어요

당신 없이 살아야 한다면 나는 더 이상 살 수 없어요

나는 줄 수가 없어요, 나는 아무것도 줄 수가 없어요

 

오늘밤을 잊을 수 없을거예요

내 곁을 떠나가던 당신의 얼굴을

하지만 저는 이렇게 생각해요

이별도 단지 흘러가는 이야기중의 하나일 뿐이라고

당신은 항상 웃었지만

당신의 눈에는 깊은 슬픔이 보였어요

그래요, 그렇게 보였어요

 

당신 없이 살아야 한다면 나는 더 이상 살 수 없어요

나는 더 이상 살 수 없어요, 아무것도 줄 수가 없어요

당신 없이 살아야 한다면 나는 더 이상 살 수 없어요

나는 더 이상 살 수 없어요, 아무것도 줄 수가 없어요

당신 없이 살아야 한다면




반응형