반응형

김호중 My Way 가사 노래듣기,
후랭크 시나트라 노래,사랑의 콜센타

 

 

And now the end is near 

자..이제 마지막이 가까워졌군..
And so I face the final curtain
내 생애의 마지막 순간을 맞이하고 있다네..
My friend, I'll say it clear
내 친구여..나는 분명히 해둘게 있다네.
I'll state my case of which I'm certain
내가 확신하는 바대로 살았던 삶의 방식은..
I've lived a life that's full
나는 충만한 삶을 살았다네.
I traveled each and every highway
나는 정말 많은 곳을 돌아다녔지.
And more, much more than this I did it my way
더 굉장한 것은...이것보다 더 많이 난 내방식대로 살았어

Regrets, I've had a few
후회?..몇번해봤지.
But then again too few to mention
하지만 별로 거론할만큼 많았던건 아냐..
I did what I had to do
난 내가 해야하는것을 했고.
And saw it through without exemption
한치의 예외없이 난 끝까지 해냈지.
I planned each chartered course
Each careful step along the byway
샛길을 따라
조심스러운 걸음도 계획했었어

And more, much more than this I did it my way
하지만 그보다, 난 내 방식대로 더 많은걸 하며 살았다는거야.

Yes there were times I'm sure you
그래... 너도 잘 알겠지만..
Knew when I bit off more than I could chew
지나치게 과욕을 부린적도 있었어

 

반응형